A. Kyllä vain, satunnaisia harjoittelioita lukuunottamatta kaikki Nordic Physio Center Oy:n tiloissa työskentelevät ovat koulutettuja ammattilaisia.
A. Hienoa kuulla!
Tarjoamme myös yrityksille hierontapalveluita.
Lähetä meille viest sähköpostitse niin olemme sinuun yhteydessä!
info@nordicphysiocenter.fi,
A. Ajan saat näppärästi varattua meidän nettiajanvarauksen kautta
Siirry varaamaan aika tsäst: AJANVARAUS.
A. Ei hätää, asiakaspalvelumme autaa mielellään.
Ota yhteyttä soittamalla tai jättämällä soittopyyntö esim. Whatsapp-viestillä.
WhatsApp: +358449877972
Sähköposti: info@nordicphysiocenter.fi
A. Ei huolta! Hoitajamme ovat erittäin ammattitaitoisia ja ohjeistavat sinua paikan päällä.
Sinun tarvitsee vain tulla ajoissa paikan päälle ?
Tervetuloa!
A. Mikäli tekemääsi varaukseen on tehtävä muutoksia, esim. henkilö vaihtuu yms, on muutokista aina tehtävä ilmoitus.
Voit esimerkiksi vastata saamaasi varausvahvistukseen:)
A. Voi harmi! Kurkaa varausvahvistusviesti sieltä löytyy peruutuslinkki (sähköposti).
HUOMIOITHAN: Mikäli peruutus tapahtuu alle 24 tuntia ennen varattua aikaa, veloitamme kyseisen varauksen hinnaston mukaisesti. Varausta on mahdollista siirtää 12h ennen varauksen alkua.
A. Lahja- tai sarjakortin voit lunastaa toimipisteestämme aukioloaikojen puitteissa tai verkkokaupastamme.
Lahjakortti on erinomainen lahja, jota saaja varmasti arvostaa.
Lahjakorttiin voi sisällyttää haluamasi määrän hierontoja tai jonkin rahasumman, jolloin saaja saa itse valita mieleisensä hieronnan.
Meidän Lahja- tai Sarjakortit eivät ole henkilökohtaisia, hoitajakohtaisia eikä toimipistekohtaisia.
ARVOlahjakortilla voi myös hyödyntää meidän kampanjahintoja.
Siirry meidän verkkokauppa sivulle tästä: VERKKOKAUPPA
A. Mikäli sarja- tai lahjakorttisi on erääntymässä mutta sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää jäljellä olevia käyntejä voit lisätä korttiisi kolme (3) kuukautta lisäaikaa ostamalla verkkokaupastamme “LISÄAIKAA” hintaan 14,99 €. “LISÄAIKA” lisätään eräpäivän päälle.
Mikäli lahjakorttisi on erääntynyt, alle 2 kk sitten, voi sen aktivoida uudelleen ostamalla ” LISÄAIKAA”.
A. Todella ikävä kuulla!
Ota rohkeasti yhteyttä Oscariin ( oscar@nordicphysiocenter.fi ), haluamme kuulla kokemuksestasi jotta voimme kehittää palveluitamme.
A. Ikävä kulla, emme valitettavasti palauta jo maksettuja käyntejä, mutta käynnit voi lahjoittaa eteenpäin esim. kaverille.
Kuulemme mielellään että miksi, jotta voimme kehittää palveluitamme. Otathan yhteyttä sähköpostitse oscar@nordicphysicoenter.fi