USEIN KYSYTTYÄ

Asiakkaiden useimmin kysytyt kysymykset

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Olemme keränneet useimmiten mieltä askarruttaneet kysymykset vastauksineen tähän sivulle. Jos haluat johonkin kysymykseen lisätietoa, älä epäröi laittaa sähköpostia meille.

 

Q.HALUAISIN YRITYKSEEMME HIEROJAN, MISTÄ SAAN LISÄTIETOA?

A.Hienoa kuulla! Tarjoamme myös yrityksille hierontapalveluita. Laita sähköpostia: info@nordicphysiocenter.fi, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

 

Q.EN TIEDÄ PITÄÄKÖ MINUN VARATA AIKA HIERONTAAN, FYSIOTERAPIAAN, OSTEOPATIAAN VAI VALMENTAJALLE?

A.Ei hätää, asiakaspalvelumme autaa mielellään.

Ota yhteyttä soittamalla tai jättämällä soittopyyntö esim. Whatsapp-viestillä.

WhatsApp: +358449877972

Sähköposti: info@nordicphysiocenter.fi

 

Q.KUINKA HANKIN LAHJA- TAI SARJAKORTIN?

A.Lahja- tai sarjakortin voit lunastaa toimipisteestämme aukioloaikojen puitteissa tai verkkokaupastamme.

Lahjakortti on erinomainen lahja, jota saaja varmasti arvostaa. Lahjakorttiin voi sisällyttää haluamasi määrän hierontoja tai jonkin rahasumman, jolloin saaja saa itse valita mieleisensä hieronnan.

Sarjakortti ei ole henkilökohtainen, sitä voi käyttää myös perheenjäsenet tai tuttavat.

 

Q.JOUDUN PERUMAAN AIKANI, MITÄ TEEN?

A.Voi harmi! Mikäli näin käy, on peruutus tehtävä:

  • Vastaamalla varausvahvistukseen jonka sait kun varasit ajan (sähköposti).
  • Sähköpostilla: info@nordicphysiocenter.fi
  • Tekstiviestillä tai WhatsApp:llä: puh. 044 987 7972
  • Soittamalla ajanvarausnumeroon: 044 987 7972

HUOMIOITHAN: Mikäli peruutus tapahtuu alle 24 tuntia ennen varattua aikaa, veloitamme kyseisen varauksen hinnaston mukaisesti. Varausta on mahdollista siirtää 12h ennen varauksen alkua.

 

Q.HALUAISIN VARATA AJAN HIERONTAAN, KUINKA TOIMIN?

A.Ajanvarauksen voit tehdä seuraavasti:

Kotisivuiltamme, kohdasta AJANVARAUS.

 

Q.OLEN TULOSSA ENSIMMÄISTÄ KERTAA HIERONTAAN, MITÄ MINUN PITÄISI HUOMIOIDA?

A.Ei huolta! Hierojamme ovat erittäin ammattitaitoisia ja ohjeistavat sinua paikan päällä. Sinun tarvitsee  vain tulla ajoissa paikan päälle 🙂

 

Q. SARJA- TAI LAHJAKORTTISI ON ERÄÄNTYMÄSSÄ MUTTA ET EHDI KÄYTTÄÄ JÄLJELLÄ OLEVIA KÄYNETJÄ

A.Mikäli sarja- tai lahjakorttisi on erääntymässä mutta sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää jäljellä olevia käyntejä voit lisätä korttiisi kolme (3) kuukautta lisäaikaa ostamalla verkkokaupastamme “LISÄAIKAA” hintaan 10 €. “LISÄAIKA” lisätään eräpäivän päälle.

Mikäli lahjakorttisi on erääntynyt, alle 2 kk sitten, voi sen aktivoida uudelleen ostamalla ” LISÄAIKAA”.

 

Q.KUINKA MUUTAN VARAUKSENI TIETOJA?

A.Mikäli tekemääsi varaukseen on tehtävä muutoksia, esim. henkilö vaihtuu tai vastaavaa, on muutokset aina tehtävä puhelimitse ajanvarausnumeroon: 044 987 7972 tai sähköpostilla: info@nordicphysiocenter.fi.

 

Q. OVATKO KAIKKI KOULUTETTUJA AMMATTILAISIA?

A.Kyllä vain, satunnaisia harjoittelioita lukuunottamatta kaikki Nordic Physio Center Oy:n tiloissa työskentelevät ovat koulutettuja ammattilaisia.

 

Q. EN OLE TYYTYVÄNEN SAAMAANI PALVELUUN, MITEN TOIMIN?

A.Ikävä kuulla, ota rohkeasti yhteyttä Oscariin ( oscar@nordicphysiocenter.fi ), haluamme kuulla kokemuksestasi jotta voimme kehittää palveluitamme.

 

Q. EN HALUA KÄYTTÄÄ JO MAKSAMIANI KÄYNTEJÄ, SAANKO RAHAT TAKAISIN?

A. Ikävä kulla, emme valitettavasti palauta jo maksettuja käyntejä, mutta käynnit voi lahjoittaa eteenpäin esim. kaverille.

Kuulemme mielellään että miksi, jotta voimme kehittää palveluitamme. Otathan yhteyttä sähköpostitse oscar@nordicphysicoenter.fi