Usein kysyttyjä kysymyksiä

USEIN KYSYTTYjä kysymyksiä

Olemme keränneet useimmiten mieltä askarruttaneet kysymykset vastauksineen tähän sivulle. Jos haluat johonkin kysymykseen lisätietoa, älä epäröi laittaa sähköpostia meille.

Q.HALUAISIN YRITYKSEEMME HIEROJAN, MISTÄ SAAN LISÄTIETOA?

A.

Hienoa kuulla! Tarjoamme myös yrityksille hierontapalveluita. Laita sähköpostia: info@nordicphysiocenter.fi, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Q.KUINKA HANKIN LAHJA- TAI SARJAKORTIN?

A.

Lahja- tai sarjakortin voit lunastaa toimipisteestämme aukioloaikojen puitteissa.

Lahjakortti on erinomainen lahja, jota saaja varmasti arvostaa. Lahjakorttiin voi sisällyttää haluamasi määrän hierontoja tai jonkin rahasumman, jolloin saaja saa itse valita mieleisensä hieronnan.

Sarjakortti ei ole henkilökohtainen, sitä voi käyttää myös perheenjäsenet tai tuttavat.

Q.JOUDUN PERUMAAN AIKANI, MITÄ TEEN?

A.

Voi harmi! Mikäli näin käy, on peruutus tehtävä sähköpostilla: info@nordicphysiocenter.fi, tekstiviestillä tai soittamalla ajanvarausnumeroon: 044 987 7972.

HUOMIOITHAN: Mikäli peruutus tapahtuu alle 12 tuntia ennen varattua aikaa, veloitamme kyseisen varauksen hinnaston mukaisesti.

Q.HALUAISIN VARATA AJAN HIERONTAAN, KUINKA TOIMIN?

A.

Ajanvarauksen voit tehdä seuraavasti:

Kotisivuiltamme, kohdasta AJANVARAUS.

Puhelimitse ajanvarausnumeroon: 044 987 7972.

Q.OLEN TULOSSA ENSIMMÄISTÄ KERTAA HIERONTAAN, MITÄ MINUN PITÄISI HUOMIOIDA?

A.

Ei huolta! Hierojamme ovat erittäin ammattitaitoisia ja ohjeistavat sinua paikan päällä. Sinun tarvitsee  vain tulla ajoissa paikan päälle 🙂

Q.KUINKA MUUTAN VARAUKSENI TIETOJA?

A.

Mikäli tekemääsi varaukseen on tehtävä muutoksia, esim. henkilö vaihtuu tai vastaavaa, on muutokset aina tehtävä puhelimitse ajanvarausnumeroon: 044 987 7972 tai sähköpostilla: info@nordicphysiocenter.fi.